Посета „Games.con“ -а
У суботу, 25. новембра ученици седмог и осмог разреда у пратњи наставника Технике и технологије и Информатике и рачунарства посетили су седми по реду Games.con, фестивал намењен љубитељима најсавременије технологије, гејминг индустрије и поп културе који је одржан у највећим халама Београдског сајма, Хали 1, 1а и Хали 2, на преко 25.000 м2. Поред бројних садржаја едукативног и забавног карактера посебну пажњу ученицима привукле су могућности да учествују у реалним и виртуелним симулацијама коришћењем опреме која представља последњу реч технологије почев од симулација чеоног удара и превртања аутомобила коју је спровела Републичка агенција за безбедност саобраћаја, преко управљања микродроновима на посебно припремљеним полигонима до путовања кроз свемир.
![]() |
![]() |
![]() |
На штанду LINKgroupa презентована је заједничка презентација најмодернијих образовних установа у региону које ученицима и студентима омогућавају да се школују за каријеру у тренутно најбрже растућој гејминг индустрији – ITHS, ITS и FSU и првог школског еспортс удружење у Србији – LINK eSports Association. BRIX™ Computers је изложио најактрактивније Custom PC у виду експоната, као и најређе и најквалитетније компоненте које су недоступне на овом поднебљу и регионалном тржишту, софистициране системе течног хлађења Liquid Cooling System тј Custom Loop LQ и представио путем едукативно-информативног сегмента PC building. Уницеф је под слоганом „Постуј позитивно“ представио могућности које нуде видео игре уз које деца могу да уче, истражују, сарађују и комбинују физичке вежбе при чему играње насамо или са другима на интернету постаје њихов начин да сарађују, уче, да се друже и да се забављају. УНИЦЕФ је дао приоритет дигиталном учењу и безбедности, бризи о менталном здрављу деце у контексту интернета, као и пружању одговарајућих вештина младима за каријере у 21. веку. Током панел дискусије дискутовало се о томе како деца и млади могу да се заштите од ризика који постоје у дигиталном окружењу, који су основни појмови, типови и врсте насиља на интернету и зашто је важно да их деца, родитељи, институције и сви заједно на време препознамо, као и како да се заштитимо од злоупотребе профила и дигиталних канала.
![]() |
![]() |
![]() |
Осим едукативних садржаја било је и бројних садржаја из света модерне забавне технологије тако да су ученици имали прилику да сазнају све о новитетима из гејминг индустрије, да се опробају у најновијим играма али и да одмере своје вештине на многим еспортс турнирима.
Реализатори:
Снежана Дакић
Снежана Танасковић
Веселин Николић
Марија Андоновић Радојевић
Мали ликовни салон
Посета Малог ликовног салона ученика 5/3 у пратњи наставнице српског језика и књижевности Весне Делибашић
![]() |
![]() |
![]() |
Представа "Добри гусари"

Скулптура у простору
У оквиру часа на тему „Скулптура у простору“, ученица 7-1, Јана Димитријевић је обликовала модел скулптуре, искористивши стари картон, у циљу одрживог развоја природе.
Њен рад носи тему „Радост живљења“.
Приказан је симболично кроз цветове који су отворени ка небу и сунцу као радост живота. Скулптура са три цвета симболише број три, који указује на манифестовање снергије и мисли у стварности кроз почетак животног путовање, симболу хришћанаства и позитивних мисли.
Позитивне мисли утичу на одржив развој и наше битисање у мајци природи. Јана је представила само један од начина како се све може искористити и употребити у циљу проналажења лепоте у оку посматрача.
Драган Ђорђевић, академски сликар
Општинском такмичењу у одбојци - мушка екипа
Мушка одбојкашка екипа наше школе је освојила ДРУГО место на Општинском такмичењу у одбојци.