У суботу, 25. новембра ученици седмог и осмог разреда у пратњи наставника Технике и технологије и Информатике и рачунарства посетили су седми по реду Games.con, фестивал намењен љубитељима најсавременије технологије, гејминг индустрије и поп културе који је одржан у највећим халама Београдског сајма, Хали 1, 1а и Хали 2, на преко 25.000 м2. Поред бројних садржаја едукативног и забавног карактера посебну пажњу ученицима привукле су могућности да учествују у реалним и виртуелним симулацијама коришћењем опреме која представља последњу реч технологије почев од симулација чеоног удара и превртања аутомобила коју је спровела Републичка агенција за безбедност саобраћаја, преко управљања микродроновима на посебно припремљеним полигонима до путовања кроз свемир.
![]() |
![]() |
![]() |
На штанду LINKgroupa презентована је заједничка презентација најмодернијих образовних установа у региону које ученицима и студентима омогућавају да се школују за каријеру у тренутно најбрже растућој гејминг индустрији – ITHS, ITS и FSU и првог школског еспортс удружење у Србији – LINK eSports Association. BRIX™ Computers је изложио најактрактивније Custom PC у виду експоната, као и најређе и најквалитетније компоненте које су недоступне на овом поднебљу и регионалном тржишту, софистициране системе течног хлађења Liquid Cooling System тј Custom Loop LQ и представио путем едукативно-информативног сегмента PC building. Уницеф је под слоганом „Постуј позитивно“ представио могућности које нуде видео игре уз које деца могу да уче, истражују, сарађују и комбинују физичке вежбе при чему играње насамо или са другима на интернету постаје њихов начин да сарађују, уче, да се друже и да се забављају. УНИЦЕФ је дао приоритет дигиталном учењу и безбедности, бризи о менталном здрављу деце у контексту интернета, као и пружању одговарајућих вештина младима за каријере у 21. веку. Током панел дискусије дискутовало се о томе како деца и млади могу да се заштите од ризика који постоје у дигиталном окружењу, који су основни појмови, типови и врсте насиља на интернету и зашто је важно да их деца, родитељи, институције и сви заједно на време препознамо, као и како да се заштитимо од злоупотребе профила и дигиталних канала.
![]() |
![]() |
![]() |
Осим едукативних садржаја било је и бројних садржаја из света модерне забавне технологије тако да су ученици имали прилику да сазнају све о новитетима из гејминг индустрије, да се опробају у најновијим играма али и да одмере своје вештине на многим еспортс турнирима.
Реализатори:
Снежана Дакић
Снежана Танасковић
Веселин Николић
Марија Андоновић Радојевић