Редовна настава у школској 2014/2015. години почиње у понедељак, 01. септембра 2014. године по следећем распореду смена
ОД 7:30 (само у понедељак, од уторка почетак наставе у 8:00)
У 7.30 биће одржан час одељењског старешине, а настава ће се реализовати од 8 часова.
ОД 14:00
На Државном такмичењу из историје одржаном у Аранђеловц, 08.06.2014., Марко Кoвачевић, ученик VII/6 остварио је МАКСИМУМ бодова и освојио ПРВО место.
Срђан М. Дамњановић
проф. историје
Поводом обележавања стогодишњице Првог светског рата, Организација резервних војних старешина из Крагујевца у сарадњи са Школском управом, покренула је конкурс под називом „Велики рат ( 1914-1918)- порука миру“.
Ученици наше школе слали су литерарне и ликовне радове на ову тему.
За литерарне радове у вишим разредима награђени су Вања Арсенијевић (7-5), Катарина Дамјановић (7-1) и Лазар Станојевић (6-1). Изложба литерарних и ликовних радова одржана је 26.05.2014.године у Дому синдиката.
Честитамо Вањи, Катарини и Лазару и желимо им пуно успеха на наредним конкурсима!
Марија Нешић Велковски
Милена Гавриловић Славковић
Дана 15.05.2014.године у просторијама Црвеног крста уручене су награде ученицима који су освојили прва места на литерарном и ликовном конкурсу под називом ,,Крв живот значи". Међу њима се нашла и Милица Аксентијевић, ученица одељења 7-5, које је освојила прво место за литерарни рад под истим називом.
Милица је рекла да је била изузетно почаствована што њен рад нашао међу најбољим с обзиром да је у току године организовано више конкурса на којима је учествовало преко 1500 ученика.
На додели признања, уз присуство званичника Црвеног крста града Крагујевца, организована је и изложба најбољих ликовних и литерарних радова, под називом ,,Хуманизам у дечијем стваралаштву". Након додела награда уследило је свечано послужење као и заједничко фотографисање.
,,ХАЈДЕ ДА РАСТЕМО ЗАЈЕДНО“
НАШЕ ШКОЛСКО ДВОРИШТЕ
Пето одељење четвртог разреда из Основне школе ,,Светозар Марковић“ из Крагујевца се активно укључило у кампању за заштиту животне средине ,,Хајде да растемо заједно“ .
Након посете ФАС-а и одгледане презентације направили смо корелацију међу предметима, а нарочито искористили час грађанског васпитања ( Да се чује и наш глас-реализација по тимовима, као и Делује јединствено-долазимо до заједничког решења проблема), на коме су ученици бирали своје ,,бисер место“. Након гласања, већина је изабрала да ,,бисер место“ буде наше школско двориште. Мислимо да би требало да свако крене најпре од свог дворишта. Ученици су добили упутства и подељени у групе на веома креативан начин представили свој пројекат ( како,на који начин, с ким, с чим?).