У суботу, 25. новембра ученици седмог и осмог разреда у пратњи наставника Технике и технологије и Информатике и рачунарства посетили су седми по реду Games.con, фестивал намењен љубитељима најсавременије технологије, гејминг индустрије и поп културе који је одржан у највећим халама Београдског сајма, Хали 1, 1а и Хали 2, на преко 25.000 м2. Поред бројних садржаја едукативног и забавног карактера посебну пажњу ученицима привукле су могућности да учествују у реалним и виртуелним симулацијама коришћењем опреме која представља последњу реч технологије почев од симулација чеоног удара и превртања аутомобила коју је спровела Републичка агенција за безбедност саобраћаја, преко управљања микродроновима на посебно припремљеним полигонима до путовања кроз свемир.
На штанду LINKgroupa презентована је заједничка презентација најмодернијих образовних установа у региону које ученицима и студентима омогућавају да се школују за каријеру у тренутно најбрже растућој гејминг индустрији – ITHS, ITS и FSU и првог школског еспортс удружење у Србији – LINK eSports Association. BRIX™ Computers је изложио најактрактивније Custom PC у виду експоната, као и најређе и најквалитетније компоненте које су недоступне на овом поднебљу и регионалном тржишту, софистициране системе течног хлађења Liquid Cooling System тј Custom Loop LQ и представио путем едукативно-информативног сегмента PC building. Уницеф је под слоганом „Постуј позитивно“ представио могућности које нуде видео игре уз које деца могу да уче, истражују, сарађују и комбинују физичке вежбе при чему играње насамо или са другима на интернету постаје њихов начин да сарађују, уче, да се друже и да се забављају. УНИЦЕФ је дао приоритет дигиталном учењу и безбедности, бризи о менталном здрављу деце у контексту интернета, као и пружању одговарајућих вештина младима за каријере у 21. веку. Током панел дискусије дискутовало се о томе како деца и млади могу да се заштите од ризика који постоје у дигиталном окружењу, који су основни појмови, типови и врсте насиља на интернету и зашто је важно да их деца, родитељи, институције и сви заједно на време препознамо, као и како да се заштитимо од злоупотребе профила и дигиталних канала.
Осим едукативних садржаја било је и бројних садржаја из света модерне забавне технологије тако да су ученици имали прилику да сазнају све о новитетима из гејминг индустрије, да се опробају у најновијим играма али и да одмере своје вештине на многим еспортс турнирима.
Реализатори:
Снежана Дакић
Снежана Танасковић
Веселин Николић
Марија Андоновић Радојевић